15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a kiszállítás!
Gyors kiszállítás

Általános feltételek

1. Általános


Az Általános használati feltételek a fogyasztóvédelmi előírásokkal összhangban, Szlovénia Kereskedelmi és Iparkamarájának ajánlásai, valamint a virtuális és az elektronikus üzletekre vonatkozó nemzetközi kódexek alapján készült. A Carniumbotanicals márkát (a továbbiakban: az „Online áruház”) a BIO PAK d.o.o. (a továbbiakban az „Eladó”), egy e-kereskedelmi szolgáltató kezeli. A weboldal egy online áruház, ahol az Eladó (vállalat) Bio Pak d.o.o., Savska Loka 22, 4000 Kranj, Szlovénia, Közösségi adószáma: SI 90897455 (a továbbiakban: »Eladó«) kínálja termékeit, a vevők pedig megveszik azokat.

Azáltal, hogy a vevő megrendeli az Eladó egyes termékét vagy áruját, az Eladó és a vevő között kötelezettségvállalási viszony jön létre. Az ebből a kapcsolatból eredő minden esetleges vita (a hamis információk miatt a felhasználóról, az ajánlat tartalmáról, az ajánlat tárgyáról és a kínálat áráról stb.) kizárólag az Eladó és a vevő között kerül elszámolásra. Az Eladó és a vevő a weboldalon a kereskedésnek olyan módját fogadják el, amely az internetre jellemző, és így bizonyos mértékig névtelen. A termék vásárlásával a felhasználó vevővé válik.

Szolgáltató és annak székhelye: BIO PAK d.o.o., Savska loka 22, 4000 Kranj, Szlovénia. A kranji járásbiróság által nyilvántartva, ref.szám. 2017/27002

A vállalat adóalany.

Szolgáltató elérhetőségei:

e-mail: info@carniumbotanicals.hu
tel: +36 1 808 9644
Nyilvántartási szám: 8013616000
Adóazonosító szám: SI 90897455
Közösségi adószám: 30523889-2-51

A jelen feltételek határozzák meg az Online áruház működését, a látogató, a felhasználó és a vásárló jogait és kötelességeit, valamint a kereskedő és a vásárló mint az Online áruházból származó termékek vevője közötti üzleti kapcsolatot.

Az oldal tartalma tájékoztató és oktatási célokat szolgál, nem helyettesíti az orvosi konzultációt. Tanácsunk és javaslataink hasznosságát illetően javasoljuk, hogy a vevő forduljon orvosához, saját egészségi állapotának érdekében.

A Carnium Botanicals (www.carniumbotanicals.hu) webáruzában csak felnőtt korú (18 év feletti) személyek rendelhetnek.

2. Az információ elérhetősége

Az Eladó vállalja, hogy az alábbiakat mindig biztosítja a felhasználó számára:

  • az Eladó személyazonosságára vonatkozó információk (különös tekintettel a vállalat nevére és székhelyére, valamint a vállalat nyilvántartási számára); kapcsolattartási adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy gyorsan és hatékonyan kommunikáljon az Eladóval (e-mail cím, telefon stb.);
  • az információk a termékek vagy szolgáltatások alapvető jellemzőiről az online áruház kínálatában, beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciát;
  • az információk a termékek vagy az online áruházak szolgáltatásai elérhetőségéről;
  • a termékek kiszállításának módja és feltételei illetve a szolgáltatások teljesítésésről szóló információk, különös tekintettel a kézbesítés helyére és idejére;
  • a fizetés módjára vonatkozó információk;
  • az információk az online áruház ajánlatának érvényességéről;
  • az információk arról az időtartamról, amelyben a szerződéstől még el lehet állni, és az elállás feltételeiről;
  • az információk a termékek visszaküldésének lehetőségéről, valamint arról, hogy az ilyen visszaküldés mennyibe kerül a felhasználónak;
  • az információk a felhasználói panaszkezelési eljárásról és az információk az eladó kapcsolattartóiról a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz.


3. Termékajánlat, szállítási határidő

Az online üzleti tevékenység jellege miatt az online áruházban található termékek kínálata gyakran és gyorsan változik illetve frissül.
A raktáron lévő termékek kiszállítási ideje 4-5 munkanap a magyar szállítási címek esetében, kivéve, ha a GLS egyes szállítási címekre később szállít (lásd a 11. pontot). Egyéb termékek esetében az online áruházban a termék mellett megadott szállítási idő a magyar szállítási címekre vonatkozik. Az online áruház minden terméke ésszerű időn belül elérhető.


3.1. A termékek kiszállítása

A rendelés leadásakor a felhasználónak meg kell határoznia egyet az alábbi szállítási módok közül:

  • hagyományos postai kiszállítás, a 15000 forint alatti vásárlások esetén a vásárló által fizetendő szállítási költség 1500 forintnak megfelelő összeg,
  • a 15000 forintnál nagyobb értékű megrendelések esetén a szállítás ingyenes.

Kiszállításkor a vásárló készpénzben fizeti ki a teljes összeget közvetlenül a futárnak. Készpénzes fizetés esetén ajánlott a pontos fizetendő összeget előkészíteni.

4. Fizetési módok

Az Eladó a következő fizetési módokat teszi lehetővé a felhasználó számára a termékek online áruházban történő megvásárlásához:
Az Eladó az online áruházban megrendelt termékek fizetésének 3 biztonságos módját kínálja:

  • Készpénz illetve kártyás fizetés átvételkor, ebben az esetben az online áruházban megadott ár érvényes (lásd a 5. pontot);
  • PayPallal vagy hitelkártyával.
  • Fizetés hitelkártyákkal.

A hitel vagy bankkártyás illetve részletfizetés csak akkor lehetséges, ha a fizető felhasználói profiljában szereplő adatok megegyeznek a hitel vagy bankkártya tulajdonos felhasználói profiljában szereplő adatokkal.

A készpénzes fizetési művelet mindaddig nem fejeződik be, amíg a rendelését el nem küldjük.

5. Árak

Az online áruházban megadott árak az online áruház minden felhasználójára vonatkozik. Az online áruházban feltüntetett árakra a választott fizetési módtól függően (lásd a 4. pontot) különböző díjak kerülhetnek.

A carniumbotanicals.hu online áruházban szereplő árak forintban vannak és már tartalmazzák az áfát. Az online áruházban szereplő árak a termékre vonatkoznak, és nem tartalmazzák a szállítási költségeket (lásd a 3. és 10. pontot). Az árak csak a termékek online áruházban történő elektornikus megrendelésére vonatkoznak.

Az árak a megrendelés leadásakor érvényesek és nincs előre meghatározott érvényességgük, ezért csak addig érvényesek, amíg minden alkalommal meg nem megváltoztatják őket. Annak ellenére, hogy az Eladó rendkívüli erőfeszítéseket tesz a legfrissebb és legpontosabb információk nyújtására, előfordulhat, hogy az árinformációk helytelenek. Az előző mondat szerinti esetben és abban az esetben, ha a termék ára a megrendelés feldolgozása során, azaz a megrendelés leadásától a megrendelés visszaigazolásáig változik, a Kereskedő:

  • a felhasználót (vevőt) értesíti az új árakról, a felhasználónak (vevőnek) ilyen esetben lehetősége van megrendelésének megváltoztatására, részleges vagy teljes törlésére vagy a megrendelés megerősítésére az új árakkal, mindezt külön költség nélkül; vagy
  • lehetővé teszi a felhasználó (vevő) számára, hogy elálljon a vásárlástól, és egyúttal olyan megoldást kínál neki, amely kölcsönös előnyöket és elégedettséget jelent.

A Carnium Botanicals online áruház ajánlata gyakran és gyorsan frissítve illetve változtatva van. Az árak normál és kedvezményes árak formájában vannak feltüntetve. A kedvezményes termékek esetében egyértelmű, hogy melyik a termék szokásos ára (áthúzva) és melyik a kedvezményes ára.

6. Vásárlás folyamata 

6.1. Az adásvételi szerződés megkötéséhez vezető technikai lépések


A vásárlás folyamata során az alábbi technikai lépések állnak a felhasználó (vevő) rendelkezésére:

  • termékek keresése az online áruház termékkínálatában;
  • a megvásárolni kívánt termék kiválasztása;
  • a kiválasztott megvásárolni kívánt termék hozzáadása a kosárba;
  • a megvásárolni kívánt termék mennyiségének meghatározása a kosárban;
  • a megvásárolni kívánt termék árának áttekintése a kiválasztott mennyiségben, beleértve a felszámított adót is, ha az felszámításra kerül;
  • a termék kiszállításának módjának megválasztása (lásd még a 3. és 10. pontot);
  • a fizetési mód kiválasztása (lásd még a 4. pontot);
  • a megrendelés áttekintése a termék kiválasztott szállítási módjával és a kiszámított szállítási költségeivel, ha van ilyen, valamint a megrendelés visszaigazolása és ezáltal a vásárlás teljesítése (lásd még a 6.3. és 6.4. pontot).

6.2. Technológiai eszközök, amelyek lehetővé teszik a hibák azonosítását és kijavítását a rendelés leadása előtt


A rendelés leadása előtt a felhasználó (vevő) a grafikus felhasználói felületen keresztül azonnal, egyszerűen és problémák nélkül:

  • megnézheti és áttekintheti, hogy mely termékeket választotta ki és adta hozzá a kosárba;
  • megnézheti és áttekintheti az egyes termékek árát és az egyes termékek teljes kiválasztott mennyiségének teljes árát;
  • megváltoztathatja az egyes termékek kiválasztott mennyiségét és kiszámíthatja az így megváltozott mennyiség új árát;
  • eltávolítja a kosárból azokat a kiválasztott termékeket, amelyeket nem akar megvásárolni, és
  • felszámolja a megfelelő adót a kiválasztott termékre vonatkozó adómérték és annak ára szerint.

A rendelés megerősítése előtt a felhasználó (vevő) a grafikus felhasználói felületen keresztül azonnal, egyszerűen és problémák nélkül:

  • megváltoztathatja a kiválasztott szállítási módot;
  • megváltoztathatja a kiválasztott fizetési módot és
  • áttekintheti és megerősítheti az egyes változásokat.

 

6.3. A rendelés elfogadása

A rendelés leadása után a felhasználó (vevő) e-mailben értesítést kap az Eladótól a rendelés elfogadásáról. Az értesítés kézhezvételétől számított 1 órán belül a felhasználónak (vevőnek) lehetősége van a megrendelés következmények nélküli lemondására. A lemondás lehetőségének kivételével a felhasználó (vevő) a megrendelés leadása után nem változtathatja meg a megrendelés tartalmát. A felhasználó (vevő) mindig átfogó információkkal rendelkezik az egyes megrendelés állapotáról és tartalmáról a weboldalán található profiljában.



6.4. A rendelés megerősítése

Ha a felhasználó az értesítés kézhezvételétől számított 1 órán belül nem vonja vissza a rendelést, akkor az további feldolgozásra kerül. Az Eladó a felhasználó (vevő) által megadott telefonon is kapcsolatba léphet a felhasználóval (vevővel), hogy ellenőrizze az adatokat, vagy biztosítsa a szállítás pontosságát. A felhasználó (vevő) és az Eladó között a megrendelt termékek megvásárlására vonatkozó adásvételi szerződés ebben a szakaszban visszavonhatatlanul létrejön (lásd a 7. pontot).


6.5. Az áruk kiszállítása

Az Eladó a megbeszélt határidőn belül elkészíti és elküldi a megrendelt termékeket, valamint e-mailben értesíti erről a felhasználót (vevőt). 

7. Adásvételi szerződés


Az Eladó annak a felhasználónak, aki megvásárolja a terméket az online áruházból, írásbeli számlát állít ki a költségek lebontásával és a vásárlástól való elállás jogának magyarázatával a vásárolt termék visszaküldésével, ha ez szükséges és lehetséges. Az adásvételi szerződés megrendelés formájában elektronikus formában tárolódik az Eladó szerverén, és a felhasználó (vevő) számára bármikor elérhető a felhasználó profiljában. Az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre.

Az adásvételi szerződés az Eladó és a felhasználó (vevő) között akkor jön létre, amikor az Eladó megerősíti a rendelést (lásd a 6.2. Pontot). Ettől a pillanattól kezdve az összes ár és egyéb vásárlási feltétel rögzített, és vonatkozik mind az Eladóra, mind a felhasználóra (vevőre).

7.1 Kedvezmények, promóciós kódok
A kedvezmények nem halmozódnak! Ha a webáruházban található termékek már akciósan, ill bármilyen kedvezményt már meghatároztak rájuk, további kedvezmények nem vonatkoznak rájuk (kivétel a kedvezményes kuponok használata).

8. Az elállás joga, a termékek visszavétele

Az értékesítési távszerződések esetén a vevőnek joga van az áru átvételét követő 14 napon belül értesíteni a vállalatot arról, hogy eláll a szerződéstől, anélkül, hogy indokolnia kellene döntését. A vevőnek a szerződéstől való elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül szükséges visszaküldenie az árut.

Az egyetlen költség, amelyet a vevő visel a szerződés elállása kapcsán, az az áru közvetlen szállítási és utólagos visszaküldési költsége a szolgáltató címére. A szolgáltató a termékek vételárát térítti vissza a vevőnek, és nem a szállítási költségeket.

Azon szerződés alóli elállás esetén, ahol bónusz lett felhasználva (pl. ingyenes szállítás), ezekre az összegekre kedvezmény szerint van tekintve, és nem kerülnek visszatérítésre a felhasználónak.

A tervezett visszaküldésről írásban tájékoztasson minket az info@carniumbotanicals.hu e-mail címre.

Az elállásról szóló nyilatkozatot visszaküldési űrlap vagy egyértelmű nyilatkozat útján teheti meg, amelyben egyértelműen kijelenti, hogy eláll a szerződéstől. Akkor tekinthető úgy, hogy a vevő időben benyújtotta az elállási nyilatkozatot, ha azt a szerződéstől való elállásra meghatározott határidőn belül elküldi. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos bizonyítási teher a vevőt terheli.

Erre a célra használhatja az elállási formanyomtatványt, azonban ez nem kötelező.

A www.carniumbotanicals.hu szolgáltatótól vásárolt összes termék olyan jellegű, hogy postai úton visszaküldhető.

A pénzvisszatérítést a vállalat haladéktalanul vagy legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül kell teljesítenie. Az Eladó a beérkezett kifizetéseket ugyanazokkal a fizetési módokkal téríti vissza a vevőnek, mint amelyeket a vevő használt, kivéve, ha a vevő kifejezetten más fizetési eszköz használatát kérte, és ha a vevő ennek következtében semmilyen költséget nem visel.

Az átvett termékeket sértetlenül, eredeti csomagolásban és változatlan mennyiségben kell a felhasználónak visszaküldenie az Eladónak, kivéve, ha a termékek a felhasználó (vevő) hibája nélkül eltorzulnak, megrongálódnak, elvesznek vagy mennyiségük csökken.

A vevő a szerződés ellálása pillanatáig nem használhatja szabadon a terméket, de az online áruház jellege (távszerződés) miatt lehetősége van újra átgondolni a termék megvásárlását.

Hacsak a felek másképp nem állapodnak meg, a fogyasztónak nincs joga elállni a szerződéstől:

  • az egészségügyi vagy higiéniai okokból visszaküldésre alkalmatlan lezárt áruk szállítása során, ha a fogyasztó a kézbesítés után kinyitotta a pecsétet;
  • azok áruk során, amelyek ára az olyan piacok ingadozásaitól függ, amelyekre a vállalatnak nincs befolyása, és amelyek az elállási időn belül bekövetkezhetnek.

Abban az esetben, ha a vevő nem vette fel a csomagot a megrendelésével, annak ellenére, hogy az eladó vagy a kézbesítő személy többször is értesítette a szállításról, és várt a csomag átvételére, a csomag vissza lett küldve a cég székhelyére. Amennyiben a vevő más fizetési módot választott, mint az utánvétes, a vevőnek joga van a csomag újraküldéséhez, az eladónak pedig ilyen esetben joga van az újraküldési költségek felszámítására. Ha a visszaküldött termékek megsérültek, az eladónak joga van a sérült termékeket megsemmisíteni. Ebben az esetben a vevő nem gyakorolhatja a vételár visszatérítésére vonatkozó jogát.

Az árut az alábbi címre kell visszaküldeni: 

BIO PAK d.o.o.

Savska loka 22

4000 Kranj, Slovenija

 

9. Jótállás

A termékekre akkor vonatkozik a jótállás, ha ez a számlán vagy a jótállási jegyen szerepel. A jótállás a jótállási jegyen feltüntetett utasítások és feltételek betartása, valamint a számla benyújtásával érvényes. A jótállási határidő a jótállási jegyen vagy a számlán szerepel.

A felhasználó (vevő) a jótállást az Eladótól vagy közvetlenül a termék gyártójától vagy annak hivatalos szervizétől igényelheti. A jótállást az ügyfél jótállási jeggyel és számlával igényelheti. A gyártó vagy annak meghatalmazott szervizközpontja köteles a jótállási javítást a javítáni szükséges termék átvételétől számított 45 napon belül elvégeznie, ellenkező esetben a terméket szükséges kicserélni egy másik, egyenértékű, tökéletes állapotú termékkel.

10. Elégedettségi garancia/30 napos pénzvisszafizetési garancia

Az üzletvezetés és ügyfélvédelem legmagasabb etikai normái mellett köteleztük el magunkat, amelyet 100%-os elégedettségi garanciánk képvisel.

Az elégedettségi garanciával rendelkező termékek egyértelműen meg vannak jelölve az online áruházban. Ha a vásárló (vevő) nem elégedett a vásárlással, akkor az Eladó teljes mértékben visszatéríti az összeget a vásárló (vevő) számára a garanciális igény kibocsátásától számított 30 napon belül. Elégedettségi garancia esetén a vásárlót (vevőt) terhelő egyetlen költség a termék Eladóhoz történő visszajuttatásának a költsége.

Az elégedettségi garancia a termékek kézbesítésének időpontjától számított 30 napig érvényes, arra a mennyiségre vonatkozóan, amelyet egy személy egy hónap alatt elhasznál. A vásárló (vevő) több hónapnyi használatra szánt csomagokért is kaphat visszatérítést, azonban a vásárló (vevő) köteles sértetlenül visszajuttatni a nem használt termékeket az eladónak, eredeti csomagolásukban és mennyiségben, valamint mellékelnie kell a felhasznált termékek csomagolását, kivéve ha megsemmisültek, megsérültek, elvesztek, vagy mennyiségük csökkent anélkül, hogy a vásárló (vevő) felhasználta volna őket.

Az elégedettségi garanciát kizárólag az eredeti számlával lehet igényelni.

A vásárló (vevő) ugyanarra a termékre vonatkozóan egy éven belül csak egyszer veheti igénybe az elégedettségi garanciát. A vásárló (vevő) egy éven belül összesen három elégedettségi garanciát vehet igénybe különböző termékekre.

Az Eladó biztosítja, hogy a termékek céljuknak megfelelően fognak működni, ha a vásárló (vevő) követi a megadott utasításokat. Ez az alapja az elégedettségi garancia igénybevételének.

A vételár visszatérítése:

  • ha a vevő kártyás fizetéssel rendezte a rendelést: a visszatérítés kártyájára utaljuk vissza;
  • ha a vevő utánvétellel/készpénzzel rendezte a rendelést: a visszatérítés IBAN számlaszámára utaljuk vissza. Ez esetben a vevőnek szükséges az IBAN számlaszámát közölni a következő email címre: info@carniumbotanicals.hu

Az eladó 30 napon belül visszatéríti a vételárat a vásárló (vevő) bankszámlájára, amelyet a vásárló (vevő) a garancia igénylésekor adott meg. A visszaküldött termékekre vonatkozóan további információért kérjük, küldjön üzenetet az info@carniumbotanicals.hu címre.

A pénzvisszafizetési garancia igénybe vételét írásban kell jelezni a következő e-mail címre: info@carniumbotanicals.hu

11. Szállítás

Az eladó a meghatározott időben kiszállítja a megvásárolt termékeket a vásárlónak (vevőnek). A csomagok szállítására szerződtetett partnereket a vásárlási folyamat végén adjuk meg.
Amennyiben az áru csomagolása láthatóan sérült, akkor a vásárló (vevő) a kiszállítást végző szolgáltatónak köteles benyújtani a panaszt az áru kézhezvételekor. Az ilyen áru vásárlója nem köteles elfogadni a kiszállított terméket, azt visszautasíthatja. Ha a csomag fizikailag sérült, abból áruk hiányoznak vagy arra utaló jelek találhatók rajta, hogy korábban kinyitották, akkor a vásárló (vevő) a kiszállítást végző szolgáltatóhoz köteles benyújtani a panaszt.


12. Biztonság

Az Eladó megfelelő technológiai és szervezeti eszközöket használ a személyes adatok és a fizetések továbbításának és tárolásának védelme érdekében. Az Eladó ebből a célból a felhatalmazott szervezet által kiadott 256 bites SSL-tanúsítványt használ.

Az engedélyezett online rendszerek felelősek a biztonságos hitelesítésért és a bankkártya-tranzakciókért. A bankkártyák hitelesítése reális időben, az adatok banknál történő azonnali ellenőrzésével történik. A kártyák adatait az Eladó szerverein nem tárolják.

A vásárló (vevő) továbbá felelős, hogy számítógépén a megfelelő szoftvervédelmet és vírusirtót alkalmazza.

Panasztétel

Ha a felhasználó megítélése szerint a rá vonatkozó személyes adatok kezelése megsérti az adatvédelemre vonatkozó jogszabályi előírásokat, úgy jogosult arra, hogy az Adatkezelő ellen bírósághoz forduljon, valamint, hogy panaszt tegyen a felügyeleti hatóságnál.

Felügyeleti hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11.

Levelezési cím: 1363  Budapest, Pf.: 9.

Telefon: +36 1 391-1400

Fax: 36 1 391-1410

e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

honlap: https://naih.hu/

13. LOT/tételkód  a termékszavatosságra vonatkozó azonosító

A LOT kód alapján a gyártási tétel azonosítható, amely ugyanazokat a feltételeket és ugyanazokat a bemeneti anyagokat határozza meg a teljes sorozatra (tételkód). A tételkódot szám formájában van a termék dobozára nyomtatva.

13.1. Egészségre vonatkozó hatásállítások

Amennyiben részletesen kutatások alapján szerzett állításokat igényel a vevő, kérelmék az info@carnoumbotanicalshu küldje el nekünk és öt munkanapon belül írśbeli választ küldünk. 

14. Az értesítéshez való jog

Önnek joga van az ingyenes információkhoz a személyes adatairól, amelyek rendelkezésünkre állnak, valamint joga van ezen adatok törlésére is. Ha bármilyen kérdése van az adatok törlésével, feldolgozásával vagy felhasználásával kapcsolatban, kérjük, forduljon az info@carniumbitanicals.hu címre.

Értesítések: miután feliratkozott az értesítésekre, az Ön engedélyével a nevét, telefonszámát és e-mail címét promóciós célokra fogjuk felhasználni, amíg le nem iratkozik az értesítésekről. 

Ha megadja e-mail címét a Facebookon vagy a www.carniumbotanicals.hu első oldalán található űrlapon, amelyen keresztül hozzájut a kedvezményes kuponokhoz, az Ön e-mail címe mentésre kerül, hogy tájékoztassuk Önt a különleges ajánlatokról és akciókról a www.carniumbotanicals.hu online áruházból. Az adatbázisból akármikor leiratkozhat úgy, hogy üzenetet küld az info@carniumbotanicals.hu címre, vagy rákattint a promóciós üzenet alján található ”unsubrcribe” linkre.

Ha le szeretne iratkozni az alkalmi promóciós SMS-üzenetekről, kérjük, küldjön egy e-mailt a info@carniumbotanicals.hu címre, és adja meg az üzenetben a telefonszámát. Ez az egyetlen módja annak, hogy eltávolítsuk Önt az SMS-ek címzettjeinek adatbázisából.

Az elekronikus és/vagy SMS reklámüzenetek a következő összetevőket fogják tartalmazni:

  • világosan és egyértelműen reklámüzenetekként jelennek meg,
  • a feladó egyértelműen azonosításra kerül,
  • a különféle kampányok, promóciók és egyéb marketing technikák ilyenként lesznek megjelölve, és egyértelműen meghatározzák a részvétel feltételeit,
  • világosan be lesz mutatva a reklámüzenetekről való leiratkozás módja,
  • a szolgáltató kifejezetten tiszteletben tartja a felhasználó kérését, hogy nem szeretne több reklámüzenetet kapni.


15. Felelősség

Az Eladó minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy az online áruházban megjelenő információ naprakész és helytálló legyen. A termékjellemzők, a szállítási idők és az árak gyors változásának eredményeként előfordulhat, hogy az Eladó nem tudja időben kijavítani a közzétett adatokat.

Habár az Eladó megpróbál pontos képeket biztosítani az online áruházban árusított termékekről, minden kép jelképesnek minősül. A képek nem jelentenek garanciát a megjelenített termék jellemzőire vonatkozóan.

16. Panaszok, viták és jogalkalmazás


Az Eladó tiszteletben tartja a hatályos fogyasztóvédelmi előírásokat. Az Eladónak hatékony panaszkezelő rendszere van, és egy erre kijelölt személlyel rendelkezik, akivel a felhasználó (vevő) probléma esetén telefonon vagy e-mailen kapcsolatba léphet. Probléma esetén a felhasználó (vevő) segítségért fordulhat a következő telefonszámon: +36 1 808 9644. A felhasználó (vevő) a fennálló panaszt az info@carniumbotanicals.hu e-mail címre nyújthatja be. A panasz eljárási folyamata bizalmas.

Az Eladó öt munkanapon belül megerősíti a panasz beérkezését, és tájékoztatja a felhasználót (vevőt), hogy mennyi időbe telik, hogy feldolgozza, valamint folyamatosan tájékoztatja az eljárás előrehaladásáról is. Az Eladó mindent megtesz a viták békés úton történő rendezése érdekében. Ha a vita békés úton nem kerül rendezésre, az Eladó és a felhasználó közötti összes vita rendezésére kizárólag a helyi illetékes kranji bíróság megbízott(székhely: Zoizova ulica 2, 4000 Kranj, Slovenija). Az Eladó és a felhasználó (vevő), mint az elektronikus kereskedelem résztvevői, kölcsönösen elismerik az elektronikus üzenetek érvényességét a bíróságon. Az Eladó arra törekszik, hogy az esetleges viták békés úton kerüljenek rendezésre.

2015 november 14-én hatályba lépett a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének törvénye (a Szlovén Köztársaság Hivatalos Közlönye, sz.: 81/2015.; a továbbiakban ZIsRPS). A ZIsRPS a vállalatok és a fogyasztók közötti belföldi és határokon átnyúló viták bíróságon kívüli rendezését a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének szolgáltatója (a továbbiakban: az IRPS szolgáltatója) közvetítésével.

A jogi normáknak megfelelően a Szolgáltató nem ismer el egyetlen bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező Szolgáltatót sem, mint illetékest a fogyasztói viták rendezésében, amelyet a magánfelhasználó maga kezdeményezhet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénynek megfelelően.

A Bio pak d.o.o. vállalat nem ismer el egyetlen bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező szolgáltatót sem, mint illetékest a fogyasztói viták rendezésében, amelyet a magánfelhasználó maga kezdeményezhet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénynek megfelelően.

A szolgáltató lehetővé teszi az online vásárlást a Szlovén Köztársaság területén, és a weboldalán elektronikus linket tesz közzé az online fogyasztói vitarendezési platformhoz (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Jelen Általános Szerződési Feltételek, valamint az Eladó és a felhasználó (vevő) közötti minden jogvitára a szlovén anyagi és eljárásjog vonatkozik és hatályos, a nemzetközi magánjog szabályainak alkalmazása nélkül, amelyek jeleznék bármely más törvény alkalmazását.

Minden kapcsolatra, valamint az ezen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott jogokra és kötelezettségekre, a kötelezettségek kódexe, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok védelméről szóló törvény és a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseit szükséges értelemszerűen alkalmazni.

17. Követeljen számlát

Az Eladónak számlát kell kiállítania a termékértékesítésről vagy a szolgáltatásnyújtásról, és azt át kell adnia a vevőnek. A vevőnek át kell vennie a számlát, és az üzlethelyiség elhagyása után magánál kell tartania.

18. Felelősség vállalási nyilatkozat

Az ezen a weboldalon található termékinformációk és egyéb tanácsok nem helyettesítik a megfelelő orvosi ellátást egészségügyi problémák esetén, és betegségmegelőzés szempontjából orvosilag nem elismertek. A weboldalon található egyes termékről szól állításokat az állami intézmények nem értékelték, és nem felelnek meg a betegségek diagnosztizálására, kezelésére vagy megelőzésére. Az információk csak tájékoztatási célokra szolgálnak, és nem helyettesíti orvosának vagy más egészségügyi szakembernek a tanácsát. Ha bármilyen gyógyszert vagy egyéb étrend-kiegészítőt szed, és ha valamilyen egészségügyi problémára gyanakszik, fordjulon kezelőorvosához vagy gyógyszerészéhez termékeink használata előtt. A kockázatokról és a mellékhatásokról kérdezze kezelőorvosát vagy gyógyszerészét. A terhes és szoptató anyukák, valamint a gyermekek és a bármilyen egészségügyi problémával küzdő személyek számára nem javasoljuk a termékek használatát. Használat előtt feltétlenül beszéljen kezelőorvosával vagy gyógyszerészével.

 

19. Cartfox adatvédelmi szabályzata

A vezérlő a Cartfox segítségével elektronikus üzeneteket küld magánszemélyeknek (SMS, azonnali üzenetküldő alkalmazások, e-mailek). A Cartfox adatvédelmi szabályzata és a szolgáltatóval kapcsolatos információk itt érhetők el. A vezérlő a Cartfox szolgáltatóval közösen kezeli a személyes adatokat.

A Cartfox-on belül kezelt magánszemélyek személyes adatai az alábbiak:

  • email cím;
  • telefonszám;
  • információ arról a weboldalról vagy alkalmazásról, amelyen keresztül az email címet és/vagy telefonszámot megadták;
  • információk az üzenetek küldésével kapcsolatban:
  • az üzenet típusa (SMS, azonnali üzenetküldő alkalmazás (alkalmazás típusa), email);
  • a küldés dátuma;
  • a küldés ideje;
  • az elküldött üzenet tartalma (pl. elhagyott kosár, értesítés a kedvezményről, stb.);
  • információ a kézbesítetlen üzenetről (a kézbesíthetetlenségi értesítés kézhezvételének dátuma és időpontja);
  • információ az elvégzett műveletről (pl. egy adott termék megvásárlása az elhagyott kosárból, akciós termék vásárlása, stb.).


A személyes adatok (email, telefonszám) automatikusan továbbításra kerülnek a közös vezérlőhöz, a Cartfox szolgáltatóhoz, amikor a magánszemély az adatokat megadja a weboldalon vagy az adatkezelő alkalmazásában.

A Cartfox szolgáltatás igénybevétele során a személyes adatok kezelésének jogalapja az alábbi:

  • a magánszemély hozzájárulása (azoknál a címzetteknél, akik hozzájárultak az üzenetek fogadásához);
  • a vezérlő jogos érdeke (azoknál a címzetteknél, akik nem járultak hozzá az üzenetek fogadásához).

Minden beérkezett üzenet egyszerű leiratkozási utasításokat tartalmaz. A leiratkozással a címzett csak a Cartfox üzenetek fogadásáról iratkozik le. Ha le szeretne iratkozni a vezérlő által küldött összes kommunikációról, lépjen kapcsolatba velünk a sales@dfvu.org címen.

A személyes adatok Cartfoxon belüli kezelésének célja, hogy a címzetteket arra ösztönözze, hogy vásároljanak termékeket vagy szolgáltatásokat a weboldalon vagy az adatkezelő alkalmazásában, illetve igazolják szerződéskötési hajlandóságukat (pl. elhagyott kosár üzenetek esetén).

A Cartfoxon belül gyűjtött személyes adatokat harmadik félnek (a közös vezérlőn, a Cartfox szolgáltató kivételével) nem továbbítjuk, és azokhoz a vezérlő nem fér hozzá. A Cartfoxon belül a vezérlő csak az összesített és így anonimizált adatokat tartalmazó jelentésekhez férhet hozzá (pl. az elküldött üzenetek száma, az elküldött üzeneteken keresztüli vásárlások száma stb.).

A Cartfoxon belül feldolgozott személyes adatok nincsennek továbbítva harmadik országoknak vagy nemzetközi szervezeteknek, ami azt jelenti, hogy azok nincsennek továbbítva vagy exportálva az EU-tagállamok területén kívülre.

A Cartfoxon belül kezelt személyes adatok megőrzési idejéről, az ilyen személyes adatok védelméről, valamint az egyének személyes adataival kapcsolatos jogairól a CARTFOX Adatvédelmi és Személyes Adatvédelmi Szabályzatában található tájékoztatás. További információért forduljon hozzánk a sales@dfvu.org címen vagy az alábbi adatvédelmi képviselőhöz: JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, +386 (0)590 91 794.

 

Az Általános Szerződési Feltételeket az Eladó és Kezelő igazgatója fogadta el Kranjban, 2020. október 10-én.